Na tu PRVNÍ se nezapomíná
Začínali jsme jako úplní amatéři. Neměli jsme tušení, jak postavit nebo provozovat loď. Inspirovala nás pouze myšlenka vytvořit u nás “vodní svět” podobný tomu, jaký jsme znali z fotek z Holandska nebo Francie. Baťův kanál k tomu byl v té době ideální. Bylo tu minimum provozovatelů, téměř žádné hausbóty, a ten kanál opravdu připomínal francouzské nebo holandské vodní cesty. A tak jsme do toho skočili rovnou po hlavě.
Snílci, kteří chtěli postavit tak velký hausbót, jak jen to šlo.
HAVAJ – pro nás výjimečné jméno
Se stavbou jsme začali v roce 2002. Naší dílnou byl tehdy venkovní prostor v přístavišti ve Veselí nad Moravou. Nezáleželo, jestli bylo jaro nebo zima, tvrdě jsme si šli za naším snem. Ponton o rozměrech 11×3 m jsme postupně přestavovali na obytné plavidlo. Stálo nás to téměř všechny úspory a více než 2,000 hodin práce. Jméno Havaj dostala loď podle oblasti v Uherském Hradišti. V té době to byl jednoznačně největší hausbót na Baťově kanále. A my jsme byli pyšní.
Havaj byla sice první, ale ne jedinou. V dalších letech jsme navrhli a postavili další menší hausbóty, které by více odpovídali potřebám našich zákazníků. Ty jsou provozovány dodnes na Baťově kanále.
Více než 2000 plaveb, pobytů a výpůjček
Učili jsme se metodou pokus omyl – a vyplatilo se nám to. Dnes už našemu oboru rozumíme, vychytali jsme chyby, ale jsme si vědomi toho, že pořád je co zlepšovat.
Od roku 2003 se změnilo hodně věcí, lodě, plavební cesty, poskytované služby, jméno společnosti, ale i lidé okolo.
Co se ale nezměnilo, je naše nadšení pro obor a krédo “solidnost a spokojenost pro zákazníka“.
A TADY JSME MY
Nejsme v tom sami
Naše poděkování patří i panu Michalu Spergerovi na Vltavě, Zdenku Fojtíkovi na Baťově kanále. S nimi jsme se u lodí jednoduše našli a naše spolupráce trvá dodnes.